مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

تولدت مبارک بهترینم

1392/5/27 18:33
نویسنده : مامی مسیحا
530 بازدید
اشتراک گذاری


امروز خورشید درخشان‌تر است
و آسمان آبی‌تر
نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد
و پرنده آواز جدید می‌سراید
امروز بهاری دیگر است
در روز تولد مهربان‌ترین
در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است
امروز را شادتر خواهم بود
و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد
جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد
تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود
ای مهربان‌ترین
روزهای زندگی هر روز گوارا باد
میلادت مبارک
مسیحای عزیزم

 

 

 

 

 


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خواب گو
27 مرداد 92 18:05
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
ღبارانღ
11 آذر 92 19:18
ای جانم خاله جونی... من تبریک اس دادما.. ولی راستش ادرس را گم کرده بودم..اخه وبها که حذف کردم ادرست را از دست دادم..اینقدر گشتمممممممممم تا پیدا کردم... از حفظ هم بودم...حافظه هم همکاری نمی کرد... فدات باران جونم ... اين که ياد ما هستي يه دنيا مي ارزه
ღبارانღ
11 آذر 92 19:19
خدا حفظت کنه عزیزم... عکس اخر یهووی بوده؟
ღبارانღ
11 آذر 92 19:20
حرف اخر اینکه خیلی دلم برات تنگ شده..یه خبر از خودت بهم بده...من ادرس گم کردم تو که داشتی کجایی؟ اوضاع چطوره؟خوبه؟ من هیچ خبری نیست...دنبال خبر هم نیستم دعام کن خیلی زیاد...