مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

روز کودک

1392/7/17 22:38
نویسنده : مامی مسیحا
478 بازدید
اشتراک گذاری

 

براي تو ، پسرم 

روزی برای خودت کسی می شوی
و تمام آزاد راههای دنیا را می شناسی

روزی دندان در میاوری
و تمام دردهای دنیا را به نیش می کشی

روزی نوشتن را می آموزی
و می نویسی از آنچه در سکوت سالیان من بود

کاش می‌دانستم کدام نقطه عمرم ايستاده‌ام؟
بلکه آنطور بهتر بتوانم لحظات با تو بودن را هدر ندهم .

و کاش می‌دانستم آخر نگاه تو که به چشمان من زل می‌زند به کجا ختم می‌شود؟!
بلکه آنگونه بيشتر بتوانم حس ِ لحظات با من ماندن و نرفتنت را لمس کنم .

و کاش می‌دانستم چگونه می‌توانم در لحظه بميرم.
بلکه بتوانم تحمل نگاه ِ التماس آميزت را وقتی که قهرم را می‌بينی تاب بياورم.

به راستی آخر دوست داشتن کجاست؟

عکس از اولين روزکودک
پسندها (2)

نظرات (5)

ღبارانღ
11 آذر 92 19:14
سلام... چـــــــــــــــــــــــقدر دلم برات محبوب تنگ شده.... حواست هست خیلی بی معرفت شدی... کجایی؟
ღبارانღ
11 آذر 92 19:15
ماشالله چه لپهای نازی داشته...ای جانم خوشگلم...ان شالله 120 تا روز کودک بگیری...
فاطمه
22 بهمن 92 15:41
سلام به یه مامانه خیلی مهربون بهتون تبریک می گم به خاطر داشتن همچین فرشنه ای. ایشالا خدا براتون نگهش داره. از دیدن عکسای مسیحای عزیز و نازنین و نوشته های شما واقعا لذت بردم.وبلاگتون پر از عشق و احساسه.از خدا می خوام مسیحا کوچولو زیر سایه ی پدر و مادر گل و مهربونش سلامت باشه و به جاهای خوب خوب برسه.