مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

بدون عنوان

1391/4/19 19:10
نویسنده : مامی مسیحا
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

مسیحای من 21 مرداد 89 قدم به این دنیا گذاشت 

هرچند که ورودش به زندگی ما غیر منتظره بود ولی پس از گذشت چند وقت شور و شادی رو برای ما به ارمغان آورد.

اسم قشنگش با تفال به حافظ پیدا کردیم و زود به دلمون نشست و فنقل کوچولوی ما شد مسیحای گلمون.

از زمانیکه متوجه یه فرشته کوچولو شدم یه وبلاگ براش ساختم و براش از همه چیز و همه کس نوشتم 

الان که به اینجا ومدیم و دوست داریم با فرشته کوچولوهای دیگه آشنا بشیم لینک وبلاگ قبلی مسیحا رو

اینجا میزارم تا دوست داشتین بهش سر بزنین

http://masiha89.persiangig.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

در انتظار مهدی یار
19 تیر 91 20:20
جانم...چقدر ماشاالله گله
در انتظار مهدی یار
19 تیر 91 21:45
به خصوص عکس سرسره و حمامش.توی تولد هم دوستش داشتم.وووی چه توپولوی نازی هشت.ماشاالله ولی حالا لاغر و آقا شده...خیرش را ببینی.ممنون که به من سر زدید و ببخشید که من عکس نینی ندارم..
مامان کیان و کارین
19 تیر 91 22:25
سلام عزیزم
من هم از تبادل لینک خوشحال می شم
و البته از آشنایی با شما و پسر گلتون خیلی خوشحالم


مرسی منم از آشنایی با شما و فرشته های کوچولوتون خوشحالم
مامان کیان کوچولو
22 تیر 91 18:16
عزیزم مرسی که به وب پسر من سر زدی ..
ماشالله پسر نازی داری و چه اسم قشنگی براش انتخاب کردی....
من لینکت میکنم عزیزم..


ممنون گلم خوشحالم که به ما سر زدین