مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

یلدا

1391/10/28 16:32
نویسنده : مامی مسیحا
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

بالاخره اومدم

مسیحا جونم امسال شب یلدا رفتیم جشن خانه کودک تماشا ولی از این عروسکای بزرگ میترسیدی و همش چسبیده بودی به من ولی رفتیم با دکور یلدا عکس گرفتیم خیلی بامزه شده بودیقلبماچ

هفته بعد هم با سه قلوها رفتیم آتلیه خاله گلی که دختر عموها و پسر عموت عکس بگیرن تو رفتی به خاله گلی گفتی از منم عکس میگیری اونم ازت عکس گرفت تو هم کلی ژست گرفتی تازه با صورت شکلاتیچشمک


خیلی دوستت دارم نفسم عاشقتم 

تو بهترین هدیه خدایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 17:04
وای خدا این ناز پسر چقد نخودی و ناز می خنده فداش من

مرسی خاله جون به ما سر زدی باعث افتخار ماست که با نی نی های شما دوست بشیم بوووووس
در انتظار...
28 دی 91 20:03
سلام محبوب جونم...
وای خدااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خوشحالم نوشتی..دلم برای تو مسیحا جونم یه ذره شده بود...


بارانم تو همیشه به من و مسیحا لطف داشتی خیلی دوستت داریم میبوسمت عزیزم
در انتظار...
28 دی 91 20:06
آهنگ وبت را عوض کردی...اینم خوشگله ..مثل همیشه خوش سلیقه ای... بیا به هم بگیم دوستت داریم... منم مثل تو با خودم تنهام...منم شب می گذره همه شبهام....
در انتظار...
28 دی 91 20:07
عزیزم سه قلو... وای خدا چه ژستهایی هم گرفته پسر شکلاتی خودممممممممممممممممممممممممم....
در انتظار...
28 دی 91 20:08
جیگرت را برممممممممممممممم...عکسی که از بالا گرفتی با کلاهه را خیلی دوست دارم...عاشق این تیپشم...
در انتظار...
28 دی 91 20:08
پیرمرده عینکیه خودم را ببنید...وای خدا چه خانوم خوشگلی با این آقا قصه گو عکس گرفته...
در انتظار...
28 دی 91 20:09
ممنون محبوب جونم.خدا این هدیه را همیشه برات حفظ کنه...روزهایی شاد را برات می خواهم...خوشحالم کردی...
مامان امیر مهدی (سوده)
29 دی 91 10:48
ممنون به خونه ما سر زدی. خدا گل پسرتو حفظ کنه انشاالله.
نی نی باربد ومامان ندا
1 بهمن 91 3:32
ماشااله چه پسر نازی وای وای وای تو بزرگ بشی چی میشی خدا این گل پسرو واسه مامان باباش نگه داره
mami mahnaz
8 بهمن 91 15:11
سلام محبوب جان،چه گل پسرنازوخوشتیپی داری ماشالله،زیرسایه ی پدرومادرش بزرگ شه الهی،مرسی تو وب آنیتای من نظردادی،بااجازه لینکت میکنم
در انتظار...
18 بهمن 91 20:30
سلام محبوب جونم...خوبی عزیزم؟ بهتر شدی؟ دلم برات تنگ شده... چرا نیستی..چیزی شده؟ از دستم ناراحتی؟ دلم برات تنگ شده خیلییییییییییییی...
نرگس مامان طاها و تارا
21 بهمن 91 9:43
واي چقدر اين جوجه با نمك شده...خيلي باحال بود
مامان سمانه
27 بهمن 91 18:10
وای عزیز دلم قربونت بره خاله با این عکسهای ناز و خوشکلت ببین چقدر با عینک ناز و خوردنی شده
مامان سمانه
27 بهمن 91 18:12
محبوب جون ممنونم که تو این مدت جویای حالمون بودی
در انتظار...
3 اسفند 91 15:32
سلام.کلا نیستیا...بابا بیش تر از یک ماه شد..پاشو بیا..
نرگس مامان طاها و تارا
19 فروردین 92 9:31
سلام
سال نو مبارك.ماماني خانم سال نو شده نمي خواي بنويسي؟


سلام عزیزم ممنون که سر زدی دوقلوها رو ببوس
در انتظار...
28 فروردین 92 22:56
سلام..تو هم که ننوشتی..من اونطورم..تو که خدا را شکر زمینه داری هم نمی نویسی...

وقتی امدم وبلاگت یاد روزهای خوبم افتادم....

اهنگ وبلاگت...یادته؟ چقدر من اخر سال بلا سرم امد...مثل یه کابوسه برام...کابوسی که وقتی بیدار می شی ببینی نه همش اتفاق افتاد...دلم می خواد همه اش یادم بره...خدا درست نمیکنه طوری نیست ولی فراموش کنم...این که به کسی ضرر نمی رسونه...

دوست دارم من اون چشای قشنگت رو...

وای محبوب...چی شد؟ خیلی وقته نمی تونم اصلا بیام اینجا...






باران جان اومدم با کلی عکس...
مامانی صدف
1 مرداد 92 1:57
ای جااااان.چه پسر خوشگلو خوش تیپی.خدا کنه نی نی منم زود به دنیا بیادو مثه این پسر خوشگل شما سالمو و با نمک باشه.مرسی