مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

زلف پریشون

1391/9/26 19:14
نویسنده : مامی مسیحا
565 بازدید
اشتراک گذاری

مسیحای گلم 

بالاخره مامان موفق شد با زور و کلی گریه موهای آقا مسیحا رو کوتاه کنیم

بله آرایشگر هم کسی نبود جز پسرخالم مهدی که تنها کسی بود که می تونست موهاتو کوتاه کنه

اما خیلی با مزه شدی و تازه صورت نازت معلوم شده عشقم

حالا عکس آقا مسیحا وقتی موهاش کوتاه شد 

هورااااااااااااااااااااااااا


 

 

 

 

 

خبرای جدید

الان تا ده به انگلیسی بلدی بخونی

الفبای انگلیسی و کامل یاد گرفتی 

حدود 20 حیوون و 7 رنگ و میوه ها رو 

به اضافه اعضای بدنت و رو به انگلیسی میدونی 

خمیر بازی یاد گرفتی 

و فوتبال دستی هم خیلی دوست داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

در انتظار...
26 آذر 91 23:40
سلام محبوب جونم... وایییییییییییی نمی دونی چقدر خوشحال شدم که نوشتی.ولی جدا فکر کردم اشتباه امدم...
در انتظار...
26 آذر 91 23:41
جیگر شما را من برم.عزیز دل من.که موهاش لخت بود.با ژل بالا ایستاده؟ماشالللللللللللللله که همه جوره خوشگله....
در انتظار...
26 آذر 91 23:42
آقا مسیحا خوش تیپ و خارجی...
در انتظار...
26 آذر 91 23:43
مسیحا جونی خاله یه سوال تو می دونی I love you for ever معنیش چیه؟
در انتظار...
26 آذر 91 23:44
محبوب جونم امدم ازت تشکر کنم برای همه چیزززززززززززززززززز...خیلی خوبی.ان شالله دلت خوش باشه و تنت سالم.مسیحات را به خوبی بزرگ کنی...خیلی دعات میکنم.ممنون از کمکهات و اعتمادی که داری...
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:52
سلام مامانی دوست دارم از تجربیات همه مامانی ها در تربیت بچه هامون بهتر استفاده کنیم.یک سری نکات ظریف اما خیلی موثر در ارتباط با بچه ها!!!برای همین سعی می کنم یک سری تمرین های مادری را جمع کنم و تو وبلاگ به نمایش بزارم.خوشحال میشم بیای و با ما همفکری کنی.
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:53
جيگر اين پسر خوش تيپ برم من
در انتظار...
27 آذر 91 18:19
سلام محبوب جونم... ممنون برای مهربونیت.منم برای تو دعا می کنم که روزهای خوب و خوشی همراه با سلامتی پیش رو داشته باشید...در کنار همه اینها نمعت آرامش را برایت می خواهم...
در انتظار...
11 دی 91 20:09
سلام
امروز خیلی تو فکرت می رم...یاد حرفهات..امیدوارم خوب باشی...


مرسی بارانم برام دعا کن آروم بشم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 17:07
عزیز دلم با افتخار لینگتون کردم