مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

دریای کودک

1391/8/20 17:13
نویسنده : مامی مسیحا
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام سلام

بعد از یه مدن طولانی اومدم تا یه خبر جدید بدم از مسیحای گلم

آقا مسیحای ما الان سه هفته میشه که داره میره مهد کودک

بله مهد دریای کودک

بگذریم از اینکه هفته اول منومسیحا با هم میرفتیم

و از هفته دوم تنها میموند هرچند که هنوز صبح که میریم یه کوچولوگریه میکنه

ولی مهد دوست داره و موقع برگشتن به مدیرمهد میگه فردا میام 

یه چند تا عکس هم از آقا مسیحا تومهد گرفتم که میزارم

گلم نفسم عشقم ایشالا روز اول مدرسه و دانشگاه رفتنت تو وبلاگ برات بنویسم

عاشقانه دوستت دارمقلب

پ ن : ازهمه ی دوستای گلم که تو این مدت سراغ ما رو گرفتن ممنونیم و میبوسیمشون 

قلبماچ



 


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگس مامان طاها و تارا
21 آبان 91 11:56
تبريك مي گم عزيزم.هميشه لبات خندون باشه گل پسري
در انتظار...
22 آبان 91 1:27
سلام.. چه عجب..؟؟؟ آفرین به بزرگ مردکوچک خودممممممممممممم.....مرد شده...ان شالله خبرهای موفقیت های بالاتر و بزگتر.دلم برات تنگ شده...
در انتظار...
22 آبان 91 1:28
وای محبوب وقتی امدو اهنگ میخ وام برم کوه را شنیدم چه حس خوبی بهم دست داد.غم شیرین.یاد روزهایی که هنوز خوب بودم...زندگی من نقاشی و بچه ها بود.. تفنگ من کو لیلی جان...
در انتظار...
22 آبان 91 23:28
سلام..من که رمز دادم.چرا نیامدی پس؟قهری؟ خوبی؟


عزیزم اومدم نظر هم گذاشتم باران جون
نرگس مامان طاها-تارا
5 آذر 91 16:43
سلام طاها و تارا در مسابقه:"ني ني و محرم"شركت كردند و براي برنده شدن به راي شما نياز دارند ممنون ميشيم كه به لينك زير مراجعه كنيد و به كوچولوهاي ما راي بديد.از روز سه شنبه تا پنجشنبه زمان راي گيري است.ممنون http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
مامان سمانه
7 آذر 91 3:00
به به پس گل پسری برای خودش مردی شده و مهد میره دلم برات تنگ شده بود عزیز خاله
مامان سمانه
18 آذر 91 3:39