مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

کارای سخت

1391/5/2 9:50
نویسنده : مامی مسیحا
463 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه وقتی با مامانای جدید و قدیم صحبت میکردم میگفتن سخت ترین کارای بچه اینه که 

1. از شیر بگیریش 

2. از پوشک بگیریش 

3.تنها بره تو اتاقش بخوابه

الان که دارم این مطلب و مینویسم همه ی این کارای سخت رو با تو تموم کردم اما یه چیز مهم اینه که پسر گل من منو تو این موارد خیلی کمک کرد 

نفسم مسیحای گلم تو از 6 ماهگی تو اتاقت تنها میخوابیدی حتی یک شب هم بهونه نگرفتی خیلی دوستت دارم 

با اینکه خیلی به شیر مامان وابسته بودی ولی فقط 2 شب اول بیتابی کردی ختی روزا سراغ من نمیومدی

و حالا حدود 10 روز که خودت میری دستشویی و حتی یاد گرفتی خودت و بشوری و بعدشم دستاتو بشوری  

فقط روز اول برات توضیح دادم که باید بری دستشویی و رفتی و دیگه لازم به تذکر نبود

خیلی دوستت دارم که همه ی این کارای سخت رو واسه مامان آسون کردی 

توی این دو سال اون 9 ماه خیلی خیلی سخت رو برای من جبران کردی عسلم

عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان جوجو كوجولو
2 مرداد 91 10:49
درود به مسيحا كوچولو و مامانش آخي چه پسر گلي ، 12 مرداد 89 به دنيا اومده ولي من هنوز اين سه كار سخت رو انجام ندادم البته خودم يه كم نگرانم ولي ديگه بايد هرچه زودتر دست به كار بشيم
در انتظار مهدی یار
2 مرداد 91 13:41
جانم.پسر ناز وخوب...واقعا محبوب جان اینقدر حرف گوش کنه.این گلت؟یا تو خوبی ها را می گی؟نکنه تو هم مثل خودمی؟
خوابهای خوش ببینی.پسر ناز و دوست داشتنی...





مسیحا واقعا پسر خوبیه درسته که خیلی شیطنت داره اما خوبیاش اینقدر زیاده که بعضی وقتا که بی حوصلم شرمنده مهربونیش میشم
در انتظار مهدی یار
2 مرداد 91 14:22
شیرینی بچه به شیطنت هاشه.اونم بچه پسر..
دوستت دارم هم خودتو هم مامانتو

مرسی عزیزم منم دوستت دارم بوس
مامان مانی جون
2 مرداد 91 18:33
الهی تو تمام کاراش همین قد خوب باشه
ممنونم که بهم سر زدی


ممنون عزیزم
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 20:05
عزیزم سلام ..
خدارو شکر .. که پسر به این ماهی داری خانومی...
ایشالله که همه ی کاراش و همینطور یاد بگیره البته دوستم اینم بگم ها ... نحوه ی آموزش هم خیلی مهمه ....

مرسی گلم ایشالا پسرگلت به سلامت به دنیا بیاد بودنش یه مزه ی دیگه داره
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 20:07
راستی تاریخ تولد نی نی هامون یکیه تقریبا ... وای وای دوتا پسر مردادی مهربون ..
نرگس
3 مرداد 91 21:37
ای جانم چه ناز خئابیده قربونش بره خالههههههه.دلم براش تنگ شده.......
در انتظار مهدی یار
5 مرداد 91 21:33
چرا از گلم چیزی نمی نویسید