مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

تولدت مبارک

1391/5/21 9:47
نویسنده : مامی مسیحا
490 بازدید
اشتراک گذاری

  مسیحا جونم  عشقم   نفسم  جیگرم   گلم   

   تولدت مبارک        تولدت مبارک           تولدت مبارک           تولدت مبارک  

امروز روزیه که خدا تام لطفش و به من بابایی تموم کرد و هدیه ای ب ما داد که هر روز به بهترین بودنش بیشتر پی میبرم  خیلی دوستت دارم 

متاسفانه چون تولدت با ماه رمضان همزمان شده جشن میمونه برای بعد از این ماه 

یه جشن کوچولوی خودمونی داشتیم که خیلی ازش عکس نداری چون شیطونیات اجازه عکس انداختن بهمون نداد

عاشقانه دوستت دارم عزیزم    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رادين عشق زندگى
21 مرداد 91 11:05
كوچولو ناز نادى خاله تولدت مبارك


مرسی گلم میبوسمت
مامان نوژاجوني
21 مرداد 91 12:11
تولدت مبارك عزيزم


مرسی از تبریکت بوس
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 مرداد 91 13:10
عزيزم تولدت مبارك


ممنون عزیزم بوس
دادا
21 مرداد 91 14:29
داداشی قربونت برم! امروز 2 سالت شد! تولدت هیچ وقت یادم نمیره! دوست دارم! تولدت مبارک! الان که دارم اینو می نویسم پیش منی دادا جون یه کوچولو هم سرما خوردی!!! دوست دارم
ناهیدمامان فاطمه گلی
21 مرداد 91 14:56
مسیحا عزیزم تولدت مبارک چه پسر خوشگل ونازی انشالله صدساله شی وزیر سایه بابا ومامان زندگی خوشی داشته باشی گلم من شمارو تومتولدین امروز پیدا کردم
متی
21 مرداد 91 15:08
مسیحا جونم با تولدت جون می گیرم.
مامان کیان کوچولو
21 مرداد 91 16:25
عزیزم چه کیک خوشگلی ... مبارک باشه تولدت پسر ناز ... پسر منم 9 مرداد بدنیا اومد و انتظارمون تموم شد ... به افتخار همه مردادی ها ....
nargess
21 مرداد 91 17:19
tavalodet mobarek azizam.....doset daram boos bos
نرگس
21 مرداد 91 21:11
tavalod tavaalodet mobaraaaaaaaak.doset daram,,, boos bos
نرگس
21 مرداد 91 21:11
سپیده
21 مرداد 91 22:24
عزيزم تولدت مبارك
در انتظار مهدی یار
22 مرداد 91 0:00
هوراااااااااااااا.خودم زودتر از همه تازه شما براش کیک داشتم.اینم ادرسش
http://up.vatandownload.com/images/xgjk9tvvl2ap7z3bm1y.gif




باران جان اینقدر منو شرمنده محبت هات میکنی که نمیدونم چه جوری تشکر کنم خیلی دوستت دارم
راستش این عکس کیکش نیست ولی احتمالا اگر بشه برای جشنش میخوام همینو سفارش بدم
ممنون بابت همه خوبیهات
در انتظار مهدی یار
22 مرداد 91 0:01
وای محبوب جونم این کیک خودشه.خیلی خوشگله .از کجا گرفتی؟؟؟؟ مسیحا خاله خیلی خوش به حالته ها
م نیایش
27 مرداد 91 3:06
سلام خاله تولد پسرتون مبارک.راستی تولد منم هست ها. وب جالبی دارین به منم سر بزنین