مسیحامسیحا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

طبیب عشق مسیحا دمست

پارک

1391/5/8 11:49
نویسنده : مامی مسیحا
386 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش صبح که از خواب پا شدی هنوز چشمات و کامل باز نکرده بودی تا من و دیدی با یه لحن کش دار گفتی مامان من بیرون  گفتم مامان جان از خواب بیدار شو بعد 

خلاصه یکسره گیر دادی من بیرون 

راستش منم روزه بودم هوا هم گرم ولی تسلیم شدم و بردمت پارک 

حسابی بازی کردی و خسته شدی و تا اومدی خونه خوابیدی بگذریم که منم تا افطار از تشنگی داشتم هلاک میشدم

ولی مهم اینه که به تو خوش گذشت عزیزم

دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان همای مسیحا جونی
8 مرداد 91 12:11
سلام. اسم پسمل منم مسیحاست. چه جالبه. زنده باشه پسر گلت. ماشاللا اگه زحمتی نیست یه سری پیش پسمل ما بیاین یه کار کوچیک باهاتون داره.
مامان احسان
8 مرداد 91 13:06
سلام ممنون که به ما سر زدید پیش پیش تولد گل پسرتون هم مبارک .
در انتظار مهدی یار
11 مرداد 91 0:54
سلام.وای من بار چندمه میام نظر بذارم نمی شه...
در انتظار مهدی یار
11 مرداد 91 0:55
قربونش برم بیرون می خواسته خوب...همین کارها را میکنید که می گن بهشت زیر پاتونه.را به ما نمی گن؟؟؟بله دیگه...
در انتظار مهدی یار
11 مرداد 91 0:57
قربون صورن خوشگلت برم.بوووووووووووووووووس... وای محبوب جونم.منم امروز از تشنگی هلاک شدمشاگردهام هم هر چی نوشیدنیه خوردند.عصر ادمها را شکل نوشیدنی می دیدم...
ولی می دونی هی یاد علی اصغر امام حسین می افتادم.تازه من تو ارامش بودم.اونا تو جنگ بودند.


عزیزم برای من که آب خورم خیلی سخته بیرون برم
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 15:22
سلام چه گل نازی دارید انشاءاله همیشه سلامت باشه. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. خاله جون آرمین توی یه مسابقه شرکت کرده امروز و فردا رای گیریه به آرمین رای می دید؟ شماره عکسش 10 آدرس وبلاگ رای گیری : http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان سمانه
20 مرداد 91 21:31
عزیز دلم که اینقدر شیرین و ملوسی خیلی دوست دارم ها


مرسی عزیزم منم میبوسمت
در انتظار مهدی یار
20 مرداد 91 23:19
وای امشب شب تولد یه فرشته نازههههههههههههه.خاله قربونت بشم. مسیحا جونم تولدت مبارک...
در انتظار مهدی یار
20 مرداد 91 23:21
محبوب جونم سلام.خواستم بذارم سر ساغت 00:00 تبریک بگم .دیدم این چند روز همش نتم یهو قطع میشه.
مامان شدنت مبارک عزیز دلم.
به دستهای مامانهای خوب
از قول من پسر گلت را ببوس


باران جان اینقدر به ما لطف داری که شرمندت هستیم میبوسمت عزیزم